Wycieczka szkolna do Wrocławia

8 i 9 czerwca klasy IV, V, VI, VII i VIII wzięły udział w wycieczce szkolnej do Wrocławia. Dzieci wyruszyły wczesnym rankiem we środę.

O 12.00 rozpoczęliśmy zwiedzane ZOO oraz Afrykarium. Następnie udaliśmy się do Ogrodu Japońskiego, który mieści się w największym parku Wrocławia – Parku Szczytnickim. Po drodze przyjrzeliśmy się Hali Stulecia, słynnej Iglicy oraz przeszliśmy pod Pergolami. Następnie obejrzeliśmy niezwykły spektakl, czyli pokaz Fontann Multimedialnych. Po tych wrażeniach udaliśmy się na obiad, a następnie zakwaterowaliśmy się w hotelu. Po krótkim odpoczynku ruszyliśmy na Rynek. Tam, w centrum Wrocławia, kupiliśmy pamiątki, spacerowaliśmy, był też czas na zdjęcia.

Drugi dzień wycieczki rozpoczął się od pakowania i śniadania. Po spotkaniu z Panią Przewodnik ruszyliśmy zwiedzać miasto: Plac Solny, Dzielnica Czterech Wyznań, Ostrów Piaskowy, katedra Św. Jana Chrzciciela, Wrocławskie Jatki, Plac Uniwersytecki, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Ossolineum, Ostrów Tumski, Stare Miasto, Rynek z majestatycznym Ratuszem. Następnie zmęczeni, ale pełni wrażeń,  zatrzymaliśmy się na posiłek. Kolejnym punktem wycieczki była Panorama Racławicka. Jechaliśmy również tramwajem – tym razem do najwyższego budynku w mieści, czyli Sky Tower. Tutaj również ne brakowało wrażeń.

To był ostatni (niestety) punkt programu.

Do Kwiatonowic wróciliśmy późną nocą.

Wszyscy cali, zdrowi i co najważniejsze – zadowoleni.